II mäng - 18.05.2013 - Tallinnas
Sissejuhatus
"Käesolevaga on tema kõrgeausus Galand Amon Herondil Attani andnud korralduse, Haralase kojale, organiseerida seitsme valitseva koja esinduste kohtumine Thangolis, jagamaks arvestatavaid teadmisi ja arutamaks tõsiseid probleeme mis kaasnesid ekspeditsiooniga üle Huduni müüri. Ühtlasi kinnitatakse esimesed maavaldused, müürist põhjapool ning läänistatakse need kodadele."
Haralase koda on omalt poolt teatanud, et võrdsuse huvides on kõnelustele lubatud neljaliikmeline esindus igast kojast, väikese saatjaskonnaga. Haralase koda järgib ise samu juhtnööre. Olude sunnil on kõneluste organiseerimiseks siiski vajalik täiendavate Haralase koja liikmete kohalolek, teenindavas kapatsiteedis. Lisaks on Haralas sõlminud kokkuleppe Ulringi kojaga, kõneluste turvalisuse tagamiseks. Täpne kokkulepe on teadmata ent ilmselt tähendab see ka täiendavate Ulringlaste kohal viibimist - ajutiselt Haralase koja teenistuses.
--
Tegemist on teise osaga Vishna-Ghrim'i teemalisest rollimängust, mille tegevus toimub VG pealinnas Thangolis ning jätkab lugu VG edasitungist põhja ja selle põhjustest. Sündmused, mis ajalooliselt lõppesid VG ilmumisega Uude-Maailma ja sõjaga sealsete rahvastega.
Organisatoorne info:
Toimumiskoht: Tallinn
Toimumisaeg: 18. Mai
Registreerumise esimene tähtaeg: 11. Mai
Registreerumise viimane tähtaeg: 16. Mai
Osalustasu: 5.-
Rollimängu "Thangoli Varjud" teine osa toimub Tallinna vanalinnas.
Kogunemiskoht on Tornide Väljak, kaardilink
Sissejuhatus ja briif kell 19:00 (selleks ajaks palun kostüümis ja valmis olla). Mängu algus sujuvalt siis kui briif läbi. Mängu lõpp vastavalt tegevuse arengule, orienteeruvalt 23:00 või nii.
Mäng toimub Tallinna Vanalinna territooriumil, seega olge valmis rakendama oma fantaasiat, ignoreerimaks tänapäevast. Loodetavasti õnnestub meil siiski ümbritsev kenasti mängu integreerida ning linn mitte ei piira vaid täiendab atmosfääri. Seekord on tegu põhiliselt rolli-, intriigimänguga, seiklusi ja võitlust tuleb ette ent põhirõhk on inimestevahelisel suhtlusel.
Käesolev mäng on olude sunnil osalejate piiranguga. Mängijakohti on 35, NPC kohti 15.
Seetõttu toimub registreerumine järgmiselt:
Kõigil soovijail on võimalus registreeruda kas mängijaks või NPC'ks kuni registreerumise viimase tähtajani või kuni kohtade täitumiseni. Registreerumine toimub kes-ees-see-mees põhimõttel. Mängijakohtade täitumisel (ja vabade NPC kohtade olemasolul) pakutakse "joone alustele" mängijatele võimalust, eelisjärjekorras NPC'na osaleda.
Igale kojale on reserveeritud 4 mängijakohta "koja esindusena". Koja koordinaatoril on 11. maini aega, registreerunute hulgast, nimetada enda koja esindus (sealjuures on nõue, et eelistada tuleb eelmisel mängul osalenuid). Kui ta seda antud kuupäevaks teinud pole (ja kotta on registreerunud vähem) siis lähevad vabad kohad teistele kodadele registreerumise järjekorras. Jällegi on aluseks mängija ankeedi esitamise aeg, kiirematel reageerijatel on eelisjärjekord.
Registreerumise viimane tähtaeg on 16. Mai. Mäng toimub igal juhul, ka siis kui kõik kohad täidetud pole. 16'ndal läheb nimekiri lukku ja uusi registreerumisi enam vastu ei võeta.
Tähelepanu! Kõigi mängijate eest, kes on koja valinud aga registreeruvad NPC'ks, lisatakse endiselt koja ühiskassasse vastav summa. Samuti saavad kõik NPC'd sama koguse tegelasepunkte enda tegelaste arenguks nagu kõik mängijadki.
Mängijate registreerimine käib läbi mängu kodulehel oleva registreerimisvormi: http://larp.vgk.ee/index.php/registreerimisvorm
Mängijad võivad valida kas nad täidavad kodulehel kogu ankeedi või ainult isikuandmete osa. (Mängijad kes osalevad teistkordselt peavad täitma ainult väljad kus nende arvates on muutusi toimunud.)
Osalustasu tuleb maksta sularahas, kohapeal.
Täiendavad tegelasepunktid seni toimunud (ja mängija poolt osaletud) mängude eest:
Thangoli Varjud I - kõik mängijad, NPC'd ja korraldusmeeskonna liikmed 4 TP
Põhjala Pööripäev 2012 - kõik mängijad ja korraldusmeeskonna liikmed 1 TP
Jüriöö Ülestõus 2013 - kõik mängijad ja korraldusmeeskonna liikmed 1 TP
Kõik mängijad kellel on tegelane olemas - te ei pea tegelase ankeeti uuesti täitma - pärast edukat registreerimist kinnitame teiega meili teel teie oskuste muutused.