Sissejuhatus

 

"Käesolevaga on tema kõrgeausus Galand Amon Herondil Attani andnud ametliku loa, seitsmele suurkojale, ületada Huduni müür ning alustada põhjaplatoo uurimist, selle asustamise eesmärgil. Kõik omandatud maavaldused Huduni müürist põhjapool kuuluvad riigile ent on läänistatud sellele kes need kuningavõimule allutada ning kaitsta suudab. Selleks otstarbeks on Tema kõrgeausus määranud magistraadi kelle õiguseks on ametlikult kinnistada läänid kodadele.

Kuni stabiilsuse saavutamiseni uusasundustel on Magistraat ühtlasi Kuninga saadik ja kõrgeim õigusemõistja vaidluse all olevatel territooriumitel ning..."


See oli alguskatkend kirjast mis kõigis seitsmes suurkojas palju furoori ja elevust tekitas.

Põhjaplatoo ja müüriga seondub palju rahvapärimusi ja legende. Valitsev arusaam on, et platoo on lihtsalt elutu kõnnumaa mis laiub mõõtmatult põhjapoole, muutudes järk järgult jääkõrbeks. Siiski on palju ajaloolasi ja uurijaid, kes on veendunud, et see on, vähemalt osalt, rahva ja riigi sünnikoht, kus kataklüsmi järel esimesed seitse suurisandat oma kaaskonnad koondasid. Selle teooria pooldajad usuvad veendunult, et seal on vana riigi ja asustuse jälgi, millest osa võivad olla kataklüsmi eelsest ajastust.


Miks Hudun, üks esimesi kuningaid, veetis terve eluea, ehitades platoo ja praeguse riigi vahele müüri, kohati kõigest mehekõrgust valli, kuid mille ületamist ta surmaga karistas, on ebaselge. Traditsiooniliselt on Huduni müüri ületamine olnud keelatud kuningliku dekreediga. On ebaselge mis muutis Thangoli meelt ning kuigi see ootamatu otsus on teinud kojaülemad mõevõrra ettevaatlikuks, mõistavad kõik suurkojad siiski selle deklaratsiooni, poliitilisi ja majanduslikke võimalusi. Nii on tugevamad kojad, viivitamatult kokku pannud ja teele saatnud oma ekspeditsioonid.

 


--
Tegemist on esimese osaga Vishna-Ghrim'i teemalisest rollimängust, mille tegevus toimub VG emamaa põhjapiiril ning jutustab loo VG edasitungist põhja ja selle põhjustest. Sündmused, mis ajalooliselt lõppesid VG ilmumisega Uude-Maailma ja sõjaga sealsete rahvastega.


 

Organisatoorne info:


Toimumiskoht: Tallinn
Toimumisaeg: 9. Juuni
Registreerumise viimane tähtaeg: 2. Juuni
Osalustasu: 5.- (NPC'd tasuta)

Rollimängu "Thangoli Varjud" esimene osa toimub Tallinnas, Nõmme-Mustamäe maastikukaitsealal ja selle ümbruses.

Kogunemiskoht on Mustamäel, "Mäepealse" bussipeatuses asuva Kohviku parklas (bussid 20 ja 20A; Aadress, Mäepealse 30, Tallinn.)
kaardilink ja pilt (suumi välja, kaardi nägemiseks)

Sissejuhatus ja briif kell 11:00 (selleks ajaks palun kostüümis ja valmis olla). Mängu algus sujuvalt siis kui briif läbi. Mängu lõpp vastavalt tegevuse arengule aga ilmselt ikkagi mitte hiljem kui 21:00.

Mängul võidakse aga ei pruugita pakkuda toitu ja/või joogivett. Seega soovitame kõigil isiklikud moonavarud kaasa võtta. Mänguala läbimõõt hea mitu kilomeetrit seega valmistuge looduses liikumiseks. Mäng on põhiliselt seiklus- ja rollimäng aga ka võitlust tuleb kindlasti ette. Mängualale saab jääda telkima, grillima ja muljetama pärast mängu lõppu - soovijatel vastav varustus kaasa võtta.

Mängijate registreerimine käib läbi mängu kodulehel oleva registreerimisvormi: http://larp.vgk.ee/index.php/registreerimisvorm
Mängijad võivad valida kas nad täidavad kodulehel kogu ankeedi või ainult isikuandmete osa.

NPC'd teavitage enda mängusoovist aadressil: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Kui teil on mingeid eelistusi rolli osas, pange need ka kohe kirja aga igal juhul Võtame teiega ühendust ja leiame sobiva rolli.

Osalustasu tuleb maksta sularahas, kohapeal.